۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌ محور در کرمانشاه

برگزاری نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌ محور در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌ محور در کرمانشاه خبر داد.

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفته‌ی نوجوان با حضور ۱۲ دستگاه دولتی و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان محور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی فعالیت‌های دستگاه‌ها و مجموعه‌های مردمی در حوزه‌ی نوجوانان برگزار شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت جایگاه نوجوانان در جامعه، تصریح کرد: نوجوانان قشر آینده‌ساز این مرز و بوم هستند که لازم است با حضور در فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی برای آینده‌ای بهتر آماده شوند و به همین مناسبت امسال در هفته‌ی نوجوان اولین نمایشگاه تخصصی معرفی فعالیت‌های نوجوان‌محور در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

خیاط زنجانی گفت: در این نمایشگاه ۱۲ دستگاه دولتی با تولیت کانون حضور خواهند داشت و به ارائه‌ی خدمت به نوجوانان و معرفی فعالیت‌ها می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه هفته‌ی نوجوان هشتم لغایت دهم آبان‌ماه مقارن با هفته‌ی نوجوان در سالن شهید بهشتی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5924582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha